En helt vanlig fredag

Josefine Morelius, 2010-06-18 10:16:32
Idag skulle jag sova till 10, jag sov till exakt 10. Innan jag gick låg jag och hoppades på att det skulle vara sol så man kunde steka någon timme innan jobbet. Men nej såklart bara för att jag är ledig så ska det inte bli nå sol på hela helgen. Blä ibland hatar jag Sverige.

Ska ju som sagt jobba 14-22 idag, världens sämsta tid att jobba på en fredag. Men det är ändå så kasst väder så det känns som det kvittar. Fan jag vill göra nåt kul snart, jag vill ha lön också. Vill åka iväg nånstans det vill jag göra.

Men nej ska gå upp och äta lite frukost nu tror jag fast jag inte ens är hungrig. Det här kommer bli en lång dag jag känner det på mig. Mycket gnäll nu.

Ha en bra dag ni iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0