Inför midsommar

Josefine Morelius, 2010-06-19 20:07:10
Har funderat litegrann på vad jag ska ha på mig på midsommar och idag hittade jag en kjol och fyndade ett par skor som jag tittat på förut. Kjolen är dock svart/vit så ja vet inte kan man trotsa det blommiga och köra på svartvitt istället. Ja klart man kan. Testade även att sätta upp en frisyr som gör att det ser lite tjusigare ut, haha.


 
Kjolen kommer från H&M och kostade endast 149 kronor, som hittat.




Pjucksen som tidigare kostat 349 och nu fick jag dem för 100 spänn, snacka om kap. Jag höll på att köpa dem för någon dag sen då dem fortfarande kostade 349, ja tur man har is i magen ibland. Haha.




Frisyren då, har först lockat håret och sedan delat upp det i två delar och korsat dem två med varandra. Gjort en fläta i vardera del som sedan dragits upp och fästs mitt på huvudet. Det kanske inte syns så bra på bilderna men jag tyckte det blev rätt fint ändå.

Men iallafall visst funkar det med svartvitt på midsommar ändå? Säg bara ja. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0