Jag älskar er

Josefine Morelius, 2010-06-05 19:53:32
Sista tiden i Leksand var helt underbar och min älskade klass är tammefan dem bästa jag vet. Mycket tårar har det blivit sista veckan men även massvis med skratt. Jag vill bara säga att jag älskar er och ni kommer för alltid att finnas i mitt hjärta, underbara handel08.

Redovisningen jag gjorde om mitt examensarbete blev inte riktigt som jag tänkt mig då tekniken strulade en del, men det gjorde fan ingenting för jag fick ändå fram det jag ville få fram och jag fick så sjukt mycket beröm efteråt hur jag hade hanterat situationen så jag är riktigt nöjd trots allt. Roligast var iallafall att få avslöja hemligheten för mamma och syrran som inte hade någon aning. Haha! Jag fick högsta betyg på mitt exjobb och superbra feedback på presentationen så jag kan inte vara annat än nöjd.

Tack också till ettorna som fixade en sjujävla bra fest åt oss, ni är guld värda!

Jag kommer ALDRIG att glömma tiden i Leksand, aldrig. Det har varit dem två bästa åren i mitt liv. Men nu fortsätter jag på min resa och ger mig ut på nya äventyr.



All kärlek och lycka till er min fina underbara klass. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0