Lättnad lycka glädje tomhet

Josefine Morelius, 2010-06-04 17:15:25
Ungefär så känner jag om att slutat skolan, lämnat Leksand och sagt hejdå till dem mest underbara människor som jag har fått lärt känna under dessa år. Mest känner jag tomhet och jag saknar dem redan. Men Leksand det blir jag inte av med iallafall, jag har blivit för kär för att kunna lämna det bara sådär.

Ska uppa massor om vad som hänt senaste veckan men det får bli imorgon kväll om jag orkar. Har ju inte sovit på säkert 2 veckor nu och imorgon börjar jag jobba förmiddag så jag antar att jag kommer att vara rätt slut.

Men jag återkommer med bilder och massa annat kul, var så säkra.

Puss på er som fortfarande orkar vara kvar och läsa fast jag uppdaterar sämst av alla just nu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0