Leksand

Josefine Morelius, 2010-06-12 14:25:53

Igår åkte jag ju som sagt till Leksand för att hälsa på Sofie. Direkt vi kom fram blev det systemet och Hemköp för inhandling av massa snask. Ja det fick inte ens plats i kassen, haha. Vi käkade och degade i soffan ett tag innan vi gjorde ett ryck med att fixa oss lite. Vi drack nåt glas vin och gick sen mot skutan. Det var typ bara studenter överallt, men det var ju deras kväll så. Men man känner sig fan rätt gammal alltså. Haha. Det var ju ändå tre år sen en själv tog studenten. Men det var iallfall en mycket trevlig kväll på Skutan.

Ikväll blir det tydligen party på riktigt, haha. Jag ligger dock fortfarande och degar framför fotbolls-vm på teven. Jag har sagt att Spanien kommer vinna hela skiten så kom ihåg att jag sagt det nu.



Överfull kasse jo man tackar ja. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0