Midsommar i Leksand

Josefine Morelius, 2010-06-28 23:37:28
I fredags åkte jag till Leksand tidigt som sjutton och Sofie kom och mötte mig. Så vi knatade hem till henne med min väska och sen blev det handling på Hemköp. Så sjukt att se människor verkligen överrallt, det är man ju inte vad med direkt så det var en riktigt härlig syn ska ni veta. Vi 3-tiden var det dags för grillning med en massa härliga människor. Tyvärr så kom regnet då så vi flyttade in till Elin istället för att fortsätta midsommarfirandet där. Blev en massa vin och annat smarrigt som intogs, haha. Runt halv 8 tiden begav vi oss till gropen där det redan var fullt med folk. Jag satt mest och väntade på dansen och när det väl var dags kutade jag och Helena ner för att få plats längst fram, och jäklar vad vi dansade. Jag kunde i och för sig inte en enda dans typ förutom vi äro musikanter för den var jag grym på. Haha! Nej men så jag hittade på mina egna danser istället, succé blev det. Kvällen fortsatte med massa festligheter både på Skutan och på Udden. Massa dans och härj med Avesta-folk och Leksands-folk och gud vet allt, men sedan slutade kvällen i en skön säng. Haha! Hade iallafall en sjukt bra midsommarafton så tack till er alla som gjorde den till succé. ♥

Midsommardagen fortsatte även den i festen tecken, var dock lite segstartad en dag som denna. Men jag Sofie och Johanna styrde upp det där rätt bra och kvällen slutade på Lucky. Hade fan lika kul den kvällen och härjade med en massa sköna människor.

I söndags var det dags att åka hemåt för mig eftersom jag skulle jobba natt klockan 18.00. Men innan det blev det lite bakispizza, solning och bad nere vid kajen med Sofie och Berra. Så kort sammanfattat om helgen i Leksand, den var GRYM.

Lite bilder:















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0