Monday morning

Josefine Morelius, 2010-06-28 14:14:24
Halloj! Nu är jag tillbaka igen efter midsommarfirande i Leksand och en natts jobb på fabriken. Så nu är man ledig i sju dagar vilket 'är helt underbart. Sen är ju vädret toppen så vad mer kan man begära. Haha. Har iallafall massor att berätta så det kommer bättre uppdatering senare idag för nu vill jag verkligen ligga ute och steka. Ligger ute nu med datorn faktiskt så blir det en massa stavfel så är det för jag inte ser så mycket på skärmen. Haha. Nej men hörrni nu kör vi som vanligt igen så ikväll kommer uppis om midsommarhelgen helt enkelt.

Förresten inatt hade vi hjälmtvång på jobbet, shit jag kände mig verkligen som världens ingenjör. Haha! Nej nu ska jag ta ett dopp i poolen, årets första faktiskt. Pappa har lovat att det ska vara varmt så vi får hoppas på det,

Ha en bra dsg i solskenet nu hörrni så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0