Overdrive

Josefine Morelius, 2010-06-22 19:28:40
Tjolahopp! Idag har jag jobbat igen och tänkte lägga mig och steka när jag kom hem. Men i 10 minuter kunde jag ligga innan molnen täckte hela himlen. Blir jag förvånad att solen försvinner när jag är ledig? Nej inte alls. Så drog ner på stan och hängde lite istället och fixade och donade. Har även tränat på att göra fransmarkering (eller vad det nu hette) idag och jag tror det blev rätt bra för att vara första gången. Det är syrran som lärt mig. Jaja nu är jag iallafall hemma igen och ska nog åka förbi Jenny och spana in hennes nya lya. Där jag förmodligen kommer att spendera en hel del tid. ♥

Måste även börja packa inför Leksand också, imorgon och på torsdag jobbar jag eftermiddag så då hinner man inte mycket. Åh ska bli så kul med midsommar, jag hoppas vi får vädret med oss bara.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0