Satellite

Josefine Morelius, 2010-06-07 11:33:51
Goddagens! Idag fick jag min efterlängtade sovmorgon och det var typ det bästa jag gjort på länge. Haha! Nej kanske inte riktigt men det var välbehövligt iallafall. Sitter just nu och gör ingenting, kollar runt på massa bloggar och sånt där skojj. Ska ju åka till jobbet igen om lite mindre än 2 timmar så det är väl bara att fördriva tiden på bästa sätt fram till dess.

Men just nu längtar jag mest till fredag för då ska jag åka till Leksand igen. Ska bli hur skönt som helst och komma dit och bara vara. Inte ha någon skola elle någonting att tänka på. Bara ta det lugnt och hänga med härliga människor.

Det kommer bli en bra helg som sagt. Nej nu ska det fixas med lite käk här innan det är dags att dra igen.

Ha en bra dag så hörs vi efter 10 när jag är hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0