Sjung om studentens lyckliga dar

Josefine Morelius, 2010-06-11 06:37:23
Idag tas studenten här i Avesta. Samma visa varje år för mig, blandade känslor. Sjukt att det är 3 år sen nu som jag tog studenten nu. Det var ju helt klart den bästa dagen i mitt liv. Så jag blir alltid så känslig i studenttider för det är då man inser att  man aldrig kommer att få göra om den där veckan igen, studentveckan som var så sjukt rolig. Men aja jag hoppas alla studenter får en toppendag trots vädret.

Själv ska jag sova nu ett par timmar och senare drar jag vidare till Leksand och stannar där i helgen. Det lär bli lite fest och massa mys bara. Förresten så är jag ju LEDIG nu i hela 5 dagar. Första riktiga ledigheten på bra länge alltså och det ska såklart firas. Haha!

Nej nu hänger ögonlocken på mig så det är dags att sova. Ha en bra dag hörrni! Godnatt säger jag.



Jag tar studenten 2007.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0