Stereo love

Josefine Morelius, 2010-06-23 12:48:56
Finns nog ingen i hela världen som vill åka och jobba så lite som jag vill just nu. Varför ska det alltid vara så fint väder för när jag inte är ledig? Vill gud att jag ska vara blek? Börjar tro det faktiskt. Haha! Men hann få någon timmes sol iallafall vilket såklart uppskattas.

Men har sån fruktansvärd huvudvärk idag också, usch. Så det ska bli sådär att komma till jobbet där det lär vara en minst 50 grader idag. Men bara att hälla i sig vatten och se glad ut. Men Mats har iallafall fixat så jag fått en radio ute vid mig nu, guld värt. Nu kan jag dansa runt och sjunga med i låtarna samtidigt som jag jobbar. Superbra!

Nej men dags att packa väskan och bege sig nu om ett tag. Som ni förstår blir det en kass uppi-dag idag också. Men men.

Midsommar börjar närma sig också, kul kul.

Ha en bra dag i solen! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0