The weekend

Josefine Morelius, 2010-06-13 21:30:55
Har haft en grym helg med Sofie i älskade Leksand. Synd bara att vädret var så dåligt. Men vinet har flödat, vi har dansat och hängt en hel del på skutan. Där träffade jag på en karl från skolan som sa ordagrant såhär:

- Fan vad bra du var på din redovisning. Din kommer man ju verkligen ihåg utav alla redovisningar.

Gissa om jag sken som en sol resten av kvällen. Haha!

Nej men tack Sofie och alla andra för en härlig helg och om två veckor så är man ju tillbaka igen. Längtar redan!



Fina Sofie. Jag har påbörjat träningen inför min kommande frisörkarriör genom att fixa frippan på Sofie innan det blev utgång.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack själv bästa Jossi :)

Det har varit grymt kul denna helgen!

o du kommer bli en grym frisör..

2010-06-13 @ 22:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0