what a day what a day

Josefine Morelius, 2010-06-16 15:20:53
Jag är så jäkla trött idag, hade en aning svårt att sova inatt och klockan ringde 04.45 vilket inte gjorde saken mycket bättre. Men det var bara att studsa upp bege sig till jobbet hälla i sig en kaffe och börja jobba på en gång så man kom igång till slut iallafall.

Men skit i det nu för nu är jag hemma och ska slumra lite i solen en sväng och sen se fotbollen som börjar om 40 minuter. Hejja spanien! Vill egentligen ha chips och cola light men nja det är bara onsdag. Fast borde kanske passa på eftersom min camp börjar första juli. Haha! Hur ska det gå utan mina älskade chips så lång tid? Men man får välja snärt eller inte snärt.

Nja men skriver lite senare istället för nu lär ja vila ögonen ett par minuter.

Pusspåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0