Broken pants

Josefine Morelius, 2010-03-22 10:21:38
Jag hade sönder mina svarta byxor som jag ska ha på mig på lördag tillsammans med spetsbodyn. (Snyggt.) Jag liksom skulle dra lite i dem och så bara gick dem sönder. Jag har inga andra svarta byxor med mig, vad gör jag nu? Akut gick jag in på H&M och beställde ett par nya, precis såna som jag har blåa. Det stog finns på lager men att dem skulle levereras vecka 13, vilket då är nästa vecka. Tänk om dem inte hinner komma? Oj oj lyxproblem. Men vad ska jag då ha på mig? Jeans?

Mm vi får hoppas på det bästa som sagt. En sak till, jag bara älskar mina nya skor, jag skulle kunna sova i dem och ha dem på en hylla hemma för dem är så fina. Så himla fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0