Dear Candada

Josefine Morelius, 2010-03-17 09:35:50
Det bara stormade in kanske 15-20 kanadensare här alldeles nyss med sina röda jackor och kepsar. Gissa om jag fick en klump i magen för jag såg framför mig hur alla skulle komma fram och prata med mig eftersom jag i princip satt själv här då. Haha! Jag hatar att prata med såna som har engelska som sitt modersmål, säger man så? Ja jag tror det. Kommer ihåg i Spanien när jag pratade med Trevor och Crosby som är från Usa, i början höll jag på att dö för jag tyckte det var så jobbigt. Men efter ett tag släppte det och man pratade på som fan istället och Crosby sa faktiskt att han tyckte jag var riktigt duktig på engelska. Är inte det ett ganska så bra betyg att få från en som pratat engelska hela sitt liv? Jo det tycker jag nog allt.

Nej men nog om det, sitter i skolan nu och dricker kaffe och ska skriva ner en massa grejer. Har väl typ glömt hälften men det löser sig nog.

Sen 17.10 tar jag tåget hem till Avesta, ska bli kul men kanske inte att vara där ända till söndag, haha. Tur jag åker tidigt på söndag iallafall. Haha nej vad elak jag är, jag älskar att vara i Avesta. NOT! Bara kul att träffa alla sen kan jag lika gärna åka till Haparanda om det vore så.

Äh nu ska jag sluta och jobba lite istället!

Ha en bra dag!

Grattis till Frida som fyller år idag också, kommer ihåg när vi hade födelsedagstema i caféet i domarhagen. Det var tider det! Hihi.

Kommentarer
Postat av: sara

Ta inte happaranda, ta göteborg :( .. jag behöver dig!

2010-03-17 @ 10:50:00
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0