Födelsedag imorgon

Josefine Morelius, 2010-03-17 15:06:14
Imorgon fyller man år också, hela 22. Usch det börjar närma sig 25 nu, haha. Jag som alltid vill vara 21 det är världens bästa ålder har jag kommit på. Man är inte för ung och heller inte för gammal. Aja man får väl helt enkelt acceptera att man måste bli äldre. Haha!

Sitter fortfarande i skolan men ska pallra mig hem om en timme och äta något lite snabbt innan det är dags att  knalla iväg till tåget. Jag har ju två paket som ligger hemma och väntar på mig. Åh jag älskar paket.

Men så vi kanske inte hörs något mer ikväll, vi får se. Men ha en fortsatt bra dag isåfall.


Bild från förra våren när jag bodde hos Jenny i Stockholm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0