Försov mig

Josefine Morelius, 2010-03-15 11:13:18
Haha hur lyckas man ibland alltså? Gick och la mig halv elva igår och skulle ha gått upp 07.15 idag men vaknade istället 08.15. Spelar i och för sig inte så stor roll eftersom jag inte har några speciella tider att passa när jag jobbar med det här projektet. Men ska ju egentligen ut och gå varje morgon och sen vara i skolan vid nio har jag ju sagt men. Aja, försova sig händer även den bästa.

Sitter nu och skriver ner en jäkla massa mått på saker och ting så det går väl bra iallafall. Men ska gå hem vid lunch och börja skära lite i kapa-skivan hade jag tänkt.

Mm så är det. Idag efter skolan ska jag påbörja mitt nya jobb som personlig tränare. Fan min karriär går spikrakt uppåt känner jag. Haha!

Nej dags att återgå till arbetet, kanske måste lyssna lite på Anna också så jag kommer i rätt stämning!

Puss på er och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Neha

Det kan hända den bäste så det är nog inte hela världen=)

2010-03-16 @ 21:57:31
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0