Internationella kvinnodagen

Josefine Morelius, 2010-03-08 12:50:07
Idag är det tydligen internationella kvinnodagen, kul att jag som tjej inte hade någon aning om det. Fick höra det på nyhetsmorgon i morse. Kanske dags att uppmärksamma dagen lite mer? Jag tycker iallafall att det är en jävligt viktig dag även fast jag som sagt inte hade koll på att det var just idag.

Jag är så besviken på mig själv idag att jag inte orkade upp i morse för att gå ut och gå, men jag var verkligen så himla trött så det gick bara inte. Får kompensera med att köra extra hårt på gymet ikväll och göra lite extra övningar på pilatesbollen. Satt och kollade på lite bilder från Spanien igår och man ser att jag blivit lite mindre sen dess vilket jag är riktigt glad över, haha. Men idag mår jag riktigt bra och trivs med mig själv, det gjorde jag inte då så därför är det så härligt att kunna säga nu att jag trivs med min kropp. Visst har man alltid sina små nojjor om att man har för stora lår, för stora kärlekshandtag och så vidare och så vidare. Men vafan skit i det, ni är snygga som ni är.


Decmeber 2007 och lite rundare i fejset.


Ni kanske inte ser speciellt mycket skillnad men jag gör det och för mig känns det mycket mycket bättre nu så punkt slut.


Kommentarer
Postat av: systeryster

du har alltid varit såå himlans fin, nu då å för all framtid!!!

2010-03-08 @ 14:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0