Jag är så glad

Josefine Morelius, 2010-03-10 12:36:52
I morse när jag öppnade dörren och skulle gå ut så bara lyste solen rätt i ansiktet på mig. Nu åker snart vårjackan fram det kan jag lova. Sofie hade haft sin på sig idag så imorgon om det är lika fint väder då så lovar jag att min också åker på.

Sitter i skolan nu och har precis ätit, vegetariskt som oftast. Funderar kanske på att bli vegetarian en vacker dag alltså, haha. Nej men skämt å sido, har legat på golvet idag igen och mätt och grejjat och dem flesta undrar vad jag håller på med. Ja det undrar jag med säger jag då. Haha.

Idag blir det ingen träning, lär vila någon dag i veckan iallafall. Men ska ändå ut på en promenix i det fina vädret innan det är dags att gå till hallen och kolla på hockey.

Nej nu ska jag ut och ragga efter en kniv så att jag kan börja skära lite i min lilla kapa-skiva. Håll tummarna för att det ska bli bra nu.

Ha en bra dag i solen mina kära vänner! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0