Konstig dag

Josefine Morelius, 2010-03-02 17:14:12
Gud den här dagen har varit så himla konstig. Jag var ju ute och gick som vanligt i morse och städade lite och donade i lyan. Men efter duschen orkade jag inte göra mig i ordning så jag bestämde mig för att jobba hemma idag istället. Men jag kan säga såhär att jag har inte fått mycket gjort idag och eftet att jag ätit mina sjukt goda pannkakor till lunch var jag hur trött som helst så jag var tvungen att sova lite. Tror jag sov över en timme alltså, herregud. Men pallrade mig iallafall iväg till gymet och körde massa mage och kondition. Fixade även till mitt gymkort som det var en massa krångel med så Tony på leksandshallen är en riktig klippa kan man säga.

Aja nu ska ja äta klart och sen duscha innan jag går iväg till tåget för att åka hem till Avesta. ♥

(Blir att jobba lite på tåget tror jag eftersom jag inte riktigt hunnit med det som skulle ha gjorts idag som sagt.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0