Kort vs långt

Josefine Morelius, 2010-03-14 20:49:57
Ibland blir jag sugen på en page igen samtidigt som jag älskar att ha långt hår eftersom man kan göra så mycket roliga grejer med det. Hm jag är så kluven på hur jag ska göra med mitt hår alltså, det där med att färga det brunt har jag lagt ner. Jag ska vara blond och kommer alltid att vara det har jag insett nu.


Page?


Långt?

Jag är bara så rädd för att jag kommer ångra mig som jag alltid gör, kommer ihåg hur mycket jag hatade mitt hår när jag sparade ut det igen efter flrra gången jag klippt det kort. Ja det tål att tänkas på så får vi se när det väl är dags för frippa-besök. Vilket egentligen är nu för jag ser för jävlig ut i håret med min enorma utväxt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0