lady in pink

Josefine Morelius, 2010-03-31 09:55:03
Godmorgon godmorgon! Vilken härlig onsdag det är idag känner jag, kan vara lite för att det börjar närma sig helg och påsk också. Tydligen så blir det utgång på lördag som jag fattade det, ska bli kul att gå ut i Avesta för en gångs skull faktiskt. Har inte gjort det på flera månader räknade jag ut igår så det kan ju bli spännande.

Aja i vilket fall så åker jag nog hem imorgon och tror min kära far kunde komma och hämta mig så jag slipper ta tåget, han är bra snäll han.

Idag är jag lady in pink, skönt att få dra på sig lite pasteller så kanske våren inte känns allt för långt borta.



Skickar en puss till Sara för hon är så saknad här hos mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

uppskattar verkligen att du lägger in dagens outfit, fortsätt så :)

2010-03-31 @ 10:41:49
Postat av: sara

Måste du göra så jag blir tårögd på jobbet!!! :') . Åh jag saknar dig så mycket! vilken tur att jag har dig som vän, min värld är underbar då!! <3

2010-03-31 @ 14:01:49
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0