Lite skriverier bara

Josefine Morelius, 2010-03-07 16:10:13
Jaha ja man lär väl berätta vad man haft för sig i helgen som vanligt då. Fredag och halva lördagen var ju mamma här men det vet ni redan. Efter att hon åkt gick jag hem och tog det mest lugnt fram till kvällen då jag gick hem till världens bästa Berra och kollade på mello-festivalen och world trade center. Gick hem sen och skulle sova men då hade grannen världens jävla röjj-fest lång in på småtimmarna så att sova var ju inte ens att tänka på. Men jag lär ha lyckats somna till slut antar jag. Haha.

Idag har jag ju bara städat och tvättat hittills. Tänkte gå till hallen och kolla på Leksands mot Västerås men Leksand är ju redan klara för kvalserien och till det har jag ju biljetter så struntade i det och sparade in lite pengar istället. Kan man köpa någon snygg tröja för dem pengarna istället, sånt gillar ju jag. Haha!

Mm så har det sett ut, trevligt och lugnt. Men jag saknade vinflaskan, haha. Men ska hålla mig till den 27e nu, det har jag lovat!

Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0