Ljuvliga måndag

Josefine Morelius, 2010-03-01 10:37:51
Äntligen måndag igen, tack vare Emelie Johansson älskar jag verkligen måndagar. Som vi brukar säga ny vecka nya möjligheter. Skulle ha varit ute och gått i morse men efter att jag vart uppe och tittat på OS-finalen i hockey i natt och sen inte kunnat somna på några timmar efter det så var jag alldeles för trött för att gå upp klockan 07.00. Jävla skit att Kanada vann finalen också. Aja. Körde iallafall med pilatesbollen i morse och jäklar i min låda vad jobbigt det var, kommer ha träningsvärk imorgon det kan jag lova du.

Nu sitter jag i skolan och jobbar med omvärldsanalysen och det går väl som det ska hoppas jag. Efter skolan ska ja iväg till Hemköp och hämta ut mina stipendiepengar, ja man hämtar dem på hemköp. Haha! Efter det ska jag till leksandshallen och träna. Längtar!

Ikväll kommer älskade pappa och ska sova hos mig också. Han ska åka upp till Mora tidigt imorgon bitti för att åka halvvasan tror jag det var. Han är så duktig min pappa, inte kan man tro att gubben är över 50 heller. Haha!

Nej men dags att återgå till arbetet! Ha en bra dag allesammans! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0