Mellofest

Josefine Morelius, 2010-03-14 10:31:05
Igår körde jag och Sofie som sagt mello-fest med vin och Sofies goda chokladmousse och det hela slutade med utgång. Men det var riktigt roligt faktiskt så det var lätt värt det. Körde mina röda converse-skor igår och det var kanske det bästa jag gjort någon gång. Snyggt och framförallt riktigt bekvämt. Men tack Soffan iallafall en trevlig kväll!

Men jag sa ju igår att Timoteij skulle vinna, men innan det melodifestivalen började sa jag faktiskt såhär att antingen så vinner Andreas, Erik, Timoteij eller Anna. Så jag fick lite rätt iallafall kan man ju säga. Jag är iallafall jäkligt glad över att Anna vann, lilla Anna. Hon är ball, det tyckte jag inte förut men nu är det andra bullar som gäller. Snygg stil har hon också. Var såklart tvungen att ringa Sara när hon hade vunnit för hon gillar ju verkligen Anna hon med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0