Min födelsedag

Josefine Morelius, 2010-03-18 09:46:30
Godmorgon allihopa! Idag har jag tagit en sovmorgon såhär på min födelsedag och det kändes helt okej. Men jaha så var man 1 år äldre då alltså 22 nu. Hur känns det då? Ja jag känner som vanligt ingen skillnad, haha.

Men visst är det allt bra mysigt att fylla år? Jag kan aldrig sova dagen innan, det slår aldrig fel. Igår låg jag och vred och vände på mig i timmar kändes det som. Aja, det kan man väl stå ut med, haha.

Idag blir det lugnt, borde jobba lite men får se hur det blir med den saken. Ska nog ner på stan och ta en fika och sen vid 5-tiden blir det kalas med mat och massa snask. Kommer säkerligen bli en toppendag!

Puss och kram på er.


Jag och en gammal kompis bara, haha.

Men grattis på dig då Josie, jo man tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0