Rullandes genom Dalarna

Josefine Morelius, 2010-03-22 10:16:23
Sitter på tåget nu på väg till Leksand, såklart var tåget försenat en kvart. Var det bara för att det öste ner en jäkla massa snö igår? Troligtvis. Sitter iallafall med mitt SJ-kaffe och jobbar lite och har det faktiskt ganska så bra. Precis som tåggubben sa: Här kommer du sitta gott upp till Leksand. Ja visst svarade jag då med glimten i ögat, haha. Ofattbart hur himlans trevlig jag måste se ut eftersom alla bara vill prata med mig hela tiden. (Alla fattar att jag bara driver nu, ja bra. Det hör till min personlighet att alltid säga hur bra jag är fast jag kanske inte alltid är det, haha.) 

Ja just ja igår, Leksand fick stryk mot Almtuna, är det så att det återigen ska bli en repris av förra året och ja åren före det också? Hoppas fan inte det alltså.

Det sista min kära far sa till mig innan jag åkte var att: Det är bra att du åker upp och tröstar alla leksingar idag. Sen gjorde han något sorts glädjeskutt som kanske var bland det fulaste jag sett. Men ja det är min pappa det, sån är han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0