Seg dag

Josefine Morelius, 2010-03-14 20:40:55
Herregud, vad har denna dag erbjudit mig? Haha. Låg däckad i sängen fram till klockan 12 då jag lyckades pallra mig till duschen och iallafall göra ett försök till att fräscha till mig. Gick iväg till Amore och mötte Sofie och Elin där det blev pizza såklart. Hann med att träffa Berra en sväng innan han drog tillbaka till Norrköping igen, så det var mycket trevligt. Gick sen hem och la mig i sängen och glodde på dem nya gossip girl-avsnitten på datorn eftersom jag inte har femman här i lyan. Somnade såklart och vaknade och sov lite till. Haha och där är vi nu.

Nu är jag rätt pigg så ska väl försöka göra något vettigt idag iallafall. Eller så blir det Wallander klockan nio och sen sova igen. Ja spikat. Nej fysjutton kan inte gå ut mer nu, ja mår så kasst dan efter alltså. Haha.

EN ANNAN SAK, JAG LÄNGTAR TILL KVALSERIEN NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0