Sista för kvällen

Josefine Morelius, 2010-03-17 20:14:03
Sista inlägget för kvällen får det bli sen skulle jag lätt kunna sova, seriöst alltså. Men man blir så trött av att åka tåg, tur jag hade en helt störd kille framför mig som snackade i telefon hela vägen typ och sa helt fantastiskt roliga saker som jag kunde småskratta åt emellanåt. Fick lite sällskap av Jonas Messing också som underhöll mig med sms under vägen. Kul att han glömt min födelsedag, tack tack. Haha!

Är iallafall hemma i mitt gamla flickrum och har öppnat mina två paket och allt satt som ett smäck, nästan iallafall. Ni vet jeansvästen var lite stor så hade nog kunnat ta en 34:a på den skit samma orkar inte skicka tillbaka och greja nu.

Pappa har koll på att jag ska komma hem iallafall för då står det alltid en flaska med cola light i kylen. Väldigt snällt men det är fan inte okej att vara beroende som jag är. Haha. Aja jag jobbar på det dock.

Nej nu ska jag nog tvätta bort smink, borsta gaddarna och sen lägga mig i sängen och kolla om det kommit ut nåt nytt avsnitt av gossip girl.

Puss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0