TGIF

Josefine Morelius, 2010-03-12 16:39:48
Hej alla glada! Nu är det fredag och äntligen helg vilket känns suveränt. Har som sagt suttit och lyssnat på massa redovisningar idag och sedan gett feedback till dem. Har varit en riktigt intressant och givande dag för mig lär jag få säga. Kul att se med lite andra ögon.

Men nu är det iallafall fredag och ikväll blir det endast att gå till hallen med Sofie och kolla på Leksand-Brynäs, j20. Efter det får vi se vart kvällen bär men helst vill jag hem till sängen och sova, haha. Är lite trött idag känner jag. Annars vad händer till helgen då, jo imorgon blir det promenix med Sofie och till kvällen ska vi glo på melodifestivalen och äta nå smarrigt hoppas jag. Haha. Vi får se vad värmlänningen har att erbjuda.

Nej fyfan nu lär jag äta något och sen sova lite middag innan hockeyn. Puss på er och ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: M I Z Z I E S . Se - Ett måste att älska ♥

tjenis penis i lingonskogen!

hur mås det ;D ?

2010-03-12 @ 17:37:51
URL: http://Mizzies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0