TGIF

Josefine Morelius, 2010-03-05 16:29:18
Behövde fredag och helg känner jag, den här veckan har varit så mycket farande och flängade så nu behöver jag en lugn och skön helg. Blir absolut ingen fest den här helgen alltså, måste vila levern lite nu. Har ju en inbokad fest den 27 mars så jag tänker nog faktiskt hålla mig tills dess.

I morse drog jag till gymet vid 9-tiden och i början var jag helt själv där, underbart var det. Men sen trillade biffarna in en efter en. Man känner sig så stor då alltså, haha. Men det var skönt och träna iallafall, även fast vissa muskler fortfarande var trötta efter tisdagens pass så var det minsann bara att bita ihop. Vila det får man göra sen.

Ja men iallafall min kära mor är ju här på besök nu, kom hit igår. Så idag har vi varit nere på Noret, tagit en fika på Siljan och handlat lite och sånt. Till kvällen ska vi ut och äta och kanske kan jag dra med tanten på hockey ikväll, vem vet. Haha! Fast kanske lets dance är viktigare för henne jag vet faktiskt inte.

Mm så är det, har egentligen inte så mycket mer att säga just nu tror jag, nej. Men ha en bra fredag nu alla kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0