The big party day

Josefine Morelius, 2010-03-27 13:22:46
Goddag min kära blogg! Det kommer inte bli så mycket mer uppdatering idag för har lite bråttom. Var ju tvungen att åka till Borlänge idag för att köpa nya svarta byxor då mina aldrig hann komma från H&M. Men fick tag på ett par iallafall och lite andra godsaker.

Nu ska jag strax fixa lite grejer innan det är dags att hoppa in i duschen för vid 4 är det hockeymatch, LIF-AIK. Tåget var fullt med massa aikare nu när jag åkte hem, läskigt. Haha!

Sen efter matchen ska jag hem snabbt igen och svira om hälla i mig några glas vin och sen gå till Sofie för då är det party party all night long.

Hoppas ni får en trevlig kväll ni med!

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0