The party don't start 'til I walk in

Josefine Morelius, 2010-03-29 11:26:46
Efter matchen var det snabbt som sjutton hem för att svira om inför kvällens festligheter och bråttom hade jag kan jag säga. Hade väl en timme på mig ungefär och såklart så var jag sen och sist hem till Sofie som oftast. Dock bara 20 minuter sen så det var ju inte hela världen. Hann iallafall med att hälla i mig två glas vin innan jag begav mig till Sofie och jäklar vad gott det var. Väl på plats bjöd fröken på tacopaj som var hur god som helst verkligen. Sen blev det massa snack, spel och en hel del glas vin innan vi till slut hamnade på Lucky house som vanligt. Jag hade iallafall jäkligt kul och upptäckte igår att jag hade blåmärken överrallt nästan, på armarna, benet och tillochmed magen. Ja man kan undra vad som hände den där kvällen egentligen men kul var det iallafall så tack för det girls.


Svart, svart och ett glas vin då är man i hamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0