This is my life

Josefine Morelius, 2010-03-08 20:06:02
Okej jag har aldrig gillat Anna Bergendahl men jag börjar fan ändra mig alltså. This is my life som hon sjunger i melodifestivalen i år är ju helt amazing. Alltså texten, allt stämmer så jäkla bra in på hur jag känner inför allt just nu.



I’m done, tipping on my toes, strike an iron and attack my soul
Misty moon, you’re gonna see, I’ve got you blues to get on my feet

‘Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand
‘Cause this is my life, my friend, and I can’t be no one else

I don’t wanna run; I don’t wanna fight
I don’t wanna hide; I just wanna stay free, to be me
I don’t wanna win; I don’t wanna lose
I don’t wanna play; I just wanna remember, oh I’m my name

‘Cause this is my life, my friend, and this is my time to stand


Kommentarer
Postat av: sara

Jag lyssnar konstant på den låten. den är otroligt bra och texten e riktigt bra den också! Vi får lyssna tillsammans på den sen <3 ÅH.. sara saknar sin josefine.

2010-03-09 @ 09:12:35
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0