Träning

Josefine Morelius, 2010-03-08 16:00:19
Hej och hå håller på och kokar lite potatis till kallopsen som pappa hade gjort åt mig. Snälla pappa. Jag älskar verkligen kallops kanske det godaste som finns nästan och speciellt pappas. Ska iväg och träna sen är det tänkt, blir gymet som vanligt. Skulle vilja köra lite spinning men efter att en riktig träningsexpert sagt åt mig att man får så stora lår av det har jag inte vågat något mer. Haha! Nog för att jag skrev tidigare idag att ja va nöjd som jag är så vill jag ändå inte ha större lår än vad jag har nu. Haha! Vilket jävla problem man har alltså, men iallfall så blir det ingen spinning. Kanske någon gång, men inte idag.

Äh nu ska jag va tyst blir ju bara en massa skit som skrivs här ändå, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0