Trött som få

Josefine Morelius, 2010-03-11 15:43:21
Herregud vad seg man blir av att sitta framför datorn hela dagen och försöka tänka i skala till den ritning jag ska göra. Oj oj det bara snurrar i huvudet på mig. Men imorgon är det fredag och det ska bli så jäkla skönt. Lasse kom och frågade mig idag om jag ville sitta med han på ettornas redovisningar imorgon och självklart vill jag göra det. Så nu ska jag bedöma dem riktigt hårt, haha nejdå.

Sitter och äter mat nu och sen ska jag väl pallra mig iväg till gymet är det tänkt. Hoppas snyggingen är där så man har något att spana på emellanåt. Haha. Sen ska jag hem och laga pannkaka så jag har lunch tills imorgon. Har varit sugen på pannkaka hela veckan, konstigt det.

Nej nu återgår jag till maten, ses på gymet den som vill! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0