Valentines day

Josefine Morelius, 2010-03-21 22:01:04
Japp, nu har man sett den också och den var väl helt okej. Inte alls så bra som jag trodde tyvärr. Men sevärd iallafall.

Har precis packat ihop mina grejer för imorgon bär det av hemåt igen, ska bli skönt och få komma tillbaka till verkligheten igen. 09.20 avgår tåget imorgon och det är direkt-tåg så jag slipper byta i Borlänge också. Kan man sitta och jobba hela vägen och dricka SJ-kaffe vilket kan vara en helt okej start på morgonen.

Hoppas den här veckan går fort för jag ser verkligen fram emot festen på lördag, tror det kommer att bli succé alltså. Plus att jag är sugen på att prova det där vinet som ALLA pratar om ska vara så gott. Tre apor, någon som smakat det? Blir iallafall att köpa sig en sån box när lönen, förlåt jag menade lånet rullar in på kontot. Haha!

Kollar ni på Johan Falk förresten? Det gör jag fast jag redan sett alla.

Men hörrni, ha en fortsatt bra kväll! Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0