Vasaloppet

Josefine Morelius, 2010-03-07 13:40:20
Aldrig att jag missar ett vasalopp, det finns inte i min värld. Haha! 07.15 var man uppe och slog på teven för att invänta vasaloppet. Jag vill alltid att en svensk ska vinna, då blir jag glad. Idag vann en svensk både på dam- och herrsidan så grattis till er.

Nu håller jag på och städar och tvättar för fullt så snart är det fräscht här hemma igen. Resten av dagen ska ägnas åt att jobba lite, har lite att göra som jag missat nu i veckan. Lär försöka hinna med en promenix också.

Sen till den stora frågan, vad ska jag äta för mat idag? Suck. Igår åt jag endast gröt för att jag inte orkade laga något. Åh varför är det så tråkigt att laga mat för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0