First class ticket

Josefine Morelius, 2010-05-20 13:29:41

Sitter på tåget nu, jag är rätt så less på att åka tåg. Iallafall denna sträcka kan jag säga. Min lilla pärla Jenny kommer och hämtar upp mig på station och sen blir det fika. Det ska tydligen vara strålande väder i Avesta så det kan bli premiär på holmen idag faktiskt. Mysimys!

Shit jag fick ett sms idag om en påminelse till måndagen, usch jag är fan nervös! Haha! Men det kommer gå bra jag vet det.

Hade möte med Lasse igår, var skönt att prata med honom och få höra vad han har att säga och han tror verkligen på mig. Att få höra något sånt av nån som Lasse betyder rätt mycket för självförtroendet. Vi pratade mycket om att jag skulle röra på mig och jag sa att jag varit inne på Gävle vilket han tyckte var en jättebra idé. Sen föreslog han också Linköping, han sa ordagrant en ung och modern stad som skulle passa dig alldeles utmärkt. Det är så kul att få höra hur han uppfattar en, jag pratade även lite om Gina Tricot och då sa han också att ja det är väl verkligen din stil. Haha! Han är skön den där Lasse. Men så ja vi får se, vara kvar i Avesta vill jag iallafall inte. Har inte så mycket mer att hämta där.

Oj nu blev det såhär långt igen, men vad sjutton jag är ju duktig på att skriva så det måste jag ju ta vara på!



Long time a go, tre år sen för att vara exakt och snart är det dags igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0