I just want to be me

Josefine Morelius, 2010-05-07 16:37:02
Hej älskade vänner och läsare! Jag har minsann inte varit speciellt bra på att uppdatera på senaste dagarna. Men det har hänt en sak så jag har varit lite depp två senaste dagarna. Något man trodde var så rätt kunde ändå bli så fel. Aja, livet slutar inte här och nu för det. Jag känner snarare tvärtom att det tar en ny vändning.

Men en sak som fick mig på ett jäkla bra humör var idag när jag kom hem och på sängen bland alla räkningar och annan tråkig post låg ett litet paket skickat från Usa. Lilla söta Kickilur hade skickat en försenad födelsedagspresent till mig. Hur söt är hon inte som tar sig tid att skicka ett paket från andra sidan pölen och hem till lilla Avesta. Tack så hemskt mycket vännen! ♥

Paketet innehöll kaffe från starbucks eller ja pulvret liksom. Haha visste inte hur ja skulle förklara riktigt. Sen ett läppglans, ett kort och en påse Jelly Belly. Jag som alltid velat smaka dem så nu blir det smakning för fulla muggar alldeles strax.

En annan sak som fick mig på bra humör var att jag hann med att träffa min bästa vän Jenny. Ingen kan fan förstå hur mycket den människan betyder för mig, det finns INGEN som kan ta hennes plats någonsin. Hon är den bästa jag vet och henne släpper jag aldrig. ♥

Kicki och Jenny ni gjorde min dag och imorgon får jag träffa hela la familia för då är det ettårskalas för vår älskade Havanna!



Kommentarer
Postat av: kristina

hihi kul att du gillade paketet, och kul att du gillade jelly beansen :D saknar dig snygging, förlåt att jag inte varit så online på din blogg på ett tag, ska bli ändring på det :) PUSS! <3

2010-05-13 @ 01:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0