Jelly Belly

Josefine Morelius, 2010-05-07 17:06:41
Fan vad kul detta ska bli, nu smakar vi och ni får haka på. Haha!

Smaker:

Blueberry: Ganska god
Bubble Gum: Typisk Josefine-smak så den gillas
Buttered Popcorn: Fan vad sjukt den smakar verkligen smörpopcorn, haha
Coconut: God jag gillar cocos
Cotton Candy: Favorit hittils tror jag
Green Apple: Sådär god
Juciy Pear: Inte riktigt min kopp te
Sunkist Lemon: God
Lemon Lime: Helt okej
Licorice: Mmm lakris funkar alltid
Orange Sherbet: Inte riktigt min kopp te
Peach: Smarrig
Piñã Colada: Sådär god
Sizzling Cinnamon: Smakar jul
Strawberry Cheesecake: God
Sunkist Tangerine: Helt okej
Toasted Marshmallow: Mm god
Tutti-Frutti: Smakar tuggummi den med, men dock god
Very Cherry: Oj hjälp vad stark den var, haha
Watermelon: God

Sådärja nu har man smakat sig igenom alla smaker och jäklar vilka annorlunda smaker på vissa alltså. Men ja vissa var goda medans vissa var mindre goda. Nu har jag iallafall smakat på dem små bönorna. Haha. Återigen tack Kicki för denna smakupplevelse.



Kommentarer
Postat av: Madde

meeh? vad har hänt?!

2010-05-07 @ 19:20:55
URL: http://madelenemorelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0