Love story

Josefine Morelius, 2010-05-04 11:58:30
Alltså vad fan? I morse när jag vaknade och kollade ut genom fönstret som jag alltid gör så ser jag snö som bara öser ner. Herregud vilket dåligt humör jag blev då genast, och kallt var det ute också. Nej inte alls okej. Jag vill ju ha vår och sol nu ju.

Aja, sitter i skolan nu iallafall och väntar på Linda som ska komma och äta lunch med mig. Syrran kommer ju också om ett tag har jag för mig att hon sa. Efter skolan ska jag fortsätta städa och börja packa inför min långa flytt, haha.

Nej nu får hon komma för nu är jag svinhungrig, glömde äta frukost idag också.

Nej fan vad massa skit jag skriver nu alltså, ha det bra så hörs vi!



I söndags grillade vi och stekte i solen.



Idag snö på marken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0