Release me

Josefine Morelius, 2010-05-12 18:59:23
Hej snyggingar! Nu är jag hemma igen i Avesta igen och kollar till läget. Kom hir vid halv 4 ungefär så har hunnit med att hälsa på mor min, fikat med Jenny och Magda och sen gått en snoa på stan. Blev inhandling av en ny mascara och ett superfint nagellack. Hade även fått hem mina klänningar som jag beställt, ska ha en utav dem på avslutningsfesten men såklart så satt båda som ett smäck så nu vet jag inte vilken jag vill ha. Kanske lägger upp bilder här på bloggen eller så håller jag dem hemliga tills festen går av stapeln, mm vi får se. Mamma fick se dem på så hon har iallafall lagt sin röst. Haha.

Nu blir det träning för min del så vi hörs!



Nytt lack, vintage mint från Isadora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0