Små lätta moln

Josefine Morelius, 2010-05-29 15:03:29

Efterlängtad sovmorgon i morse må jag då säga. Känner mig riktigt riktigt pigg idag och det var ju några dagar sen sist.

Att vara konfrencier igår med Sara avr skitkul och vi fick mycket beröm vi med även fast dem som redovisade sina examensarbeten var dem som var dagens höjdpunkter är det alltid kul med beröm. Är så stolt över dem i klassen som redovisade igår, så jäkla duktiga. Ja alla andra med såklart! På torsdag är det min tur, hjälp! Haha.

Har iallafall fixat klart det mesta idag så nu är det bara lite finpill kvar och sen är det öva öva öva som gäller.

Men ikväll tar jag ledigt och festar med underbara människor på lucky h en sista gång. Eller för mig blir det ju inte en sista gång, men iallafall en sista gång med dem här människorna. Ser fram emot det och hoppas på en bra kväll. Synd bara att vädret inte var på vår sida idag.

Nu är min mat strax klar här, pasta carbonara. Mums! Sen är blir det att lura lite innan duschen och allt fix.

Ha det så bra tills vi hörs igen. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0