The sun is shining

Josefine Morelius, 2010-05-02 11:27:31
Goddagens! Är som sagt hemma i Leksand igen nu, kom hem igår vid femtiden och det enda jag orkade göra var att laga lite mat och sen ligga i sängen hela kvällen fram tills jag somnade efter 10 någon gång. Var verkligen så himla trött, men det var väl inte så konstigt efter dagarna i Uppsala. Men kul har jag haft det, jäkligt kul.

Var så himla roligt på tåget på vägen hem för tåggubben sa till oss att köp en biljett till Insjön nästa gång så jag slipper läsa Leksand. Haha! Han tyckte att Leksand hade ett så dåligt hockeylag så det var därför. Han var jätterolig fast han inte gillade Leksand.

Ja herregud ja! Nu ska jag snart duscha innan vi ska ha picknick med grillat och melon. Det är ju så fint väder idag med ju, glad blir man.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0