The winner takes it all

Josefine Morelius, 2010-05-18 22:37:29
Här har det ekat tomt dem senaste dagarna men jag har haft fullt upp med slutrapporten som ska vara inlämnad imorgon senast 16.00. Men jag ville va klar idag, det var mitt mål. Så efter 2 dagars hårdkörning blev jag äntligen klar idag vid 18-tiden. Lyckan och lättnaden går inte att beskriva. Haha! Så imorgon bitti ska den lämnas in och det känns för jävla bra.

Ännu ett steg närmare skumpan!

Detta firades med hockey hemma hos Berra, matchen va skittråkig men Berra är rätt kul ändå. Haha!



Såhär har det sett ut senaste dagarna.



Men nu så är alla tre rapporterna på 66 sidor var utskrivna och klara. Skön känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0