Värsta kvällen och natten i mitt liv nästan

Josefine Morelius, 2010-05-24 13:17:22
Fyfan jag har aldrig varit med om något värre tror jag. Visst man har haft magsjuka förut men aldrig på det här viset. Fast nu har jag nästan konstaterat att det var matförgiftning eftersom Jenny också blivit dåligt. Stackarn. Men iallafall så låg jag i sängen igår och kollade på teve och fick helt plötsligt magknip, ont i hela kroppen plus illamående. Jag kunde knappt röra mig för det var som om att hela kroppen bara hade låst sig. Sen började helvetet och jag spydde och spydde ända tills jag inte hade något mer kvar i magen. Men det fortsatte och då kom det endast galla vilket kan vara det värsta som finns. Det gör ju så jäkla ont. Sen blev jag så himla törstig och jag fick lov att ta mig upp och hämta vatten, det tog säkert mig 5 minuter att gå in till köket. Det var ju som om att kroppen inte fungerade och det gjorde så ont. Men lyckades få med mig ett glas och kunde lägga mig igen. Tog lite vatten, gick kanske en halvtimme och vattnet kom upp igen. Men jag var liksom tvungen att dricka för jag var så sjukt törstig. Men sådär höll det på iallafall tills jag till slut lyckades somna. Vaknade vid halv 7 men har inte spytt sen dess vilket är jäkligt skönt, men jag känner att magen är inte alls som den ska och jag är verkligen livrädd för att det ska komma mer. Hoppas hoppas jag blir frisk under dagen för detta var verkligen den längsta och värsta natten i mitt liv alltså. Usch riktigt obehagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0