All i need is you

Josefine Morelius, 2010-11-22 22:19:55
Sådärja nu blir det ett avsnitt av Gossip girl innan det är sovdag. Ska tydligen bli snöstorm imorgon? Har dock inte hört något om det så ja vi får väl se. Hoppas jag kommer till skolan bara för imorgon är det klippmodell och bästa Sara kommer. ♥

Kan verkligen behöva en dos av henne nu för detta är en rätt tung period. Sover dåligt, kanske 4-5 timmar varje natt upp halv 6 varje morgon och måste prestera varje dag. Förstår inte själv hur jag orkar, ibland blir jag rädd för att smällen ska komma och kroppen och hjärnan säger ifrån men än så länge går det.

Men jag har ju ett 3 veckors jullov att se fram emot, då kan jag samla ny kraft och energi igen.


Kommentarer
Postat av: sara

I morgon kommer jag och kramas med dig! ÅH VAD JAG LÄNGTAR <3

2010-11-23 @ 00:30:58
URL: http://youmakemesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0