All i want for christmas is you

Josefine Morelius, 2010-11-24 14:15:39
Åh jag insåg precis att det bara är en månad kvar till julafton. Finns nog ingen som älskar julen lika mycket som jag gör blir som ett litet barn så fort det vankas jultider. Massa fix med julklappar, bakning, advent, lucia ja ni vet det finns ju inget bättre. Har insett att jag är mer vintermänniska än sommar för jag älskar verkligen snön, stora varma dunjackor, halsdukar och vantar. Enda nackdelen är väl att man är så blek bara, förutom dem som steker solarium men dem tycker jag synd om när dem är 30 och får sina rynkor. Haha! (Tack Jenny för att du fick mig att sluta sola.)

Nåja tillbaka till julen och alla bestyr, jag sitter och lyssnar på julmusik nu och planerar mina julklappar. I år är jag ritkigt sent ute, jag brukar typ har köpt mina första julklappar i september men inte i år. Ibland så lär man väl göra något annorlunda, haha.




Från förra året, åh mys! Nu längtar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0