Bygge pågår

Josefine Morelius, 2010-11-03 09:01:39
Godmorgon godmorgon! Som ni ser så håller jag på att ändra om lite här på bloggen, den kändes så somrig så nu får det bli lite mer höst eller något. Får se när jag hinner göra klart det, man har ju inte allt för mycket tid över till att sitta framför datorn och fixa med sånt.

Nu ska jag strax åka till salongen, idag är det säljmöte med Matrix och sen ska jag göra en bottenfärg. Ska bli kul för tiden går så himla fort när man håller på med något. Slutar 4 idag också eftersom Frida ska iväg och kika på hus och då tänkte jag ta en vända på stan och kolla läget lite.

Men nu måste gaddarna borstas och sen lär jag åka så ha en bra dag så hörs vi när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0